underbart är kort.

så var det roliga över. efter att ha spelat varje kväll i 1 veckas tid tog det roliga äventyret slut i söndags. egentligen slutade det i lördags då vi hade våran sista föreställning men hela söndagen gick åt att städa undan allt. jag saknar redan alla sköna teatermänniskor, det är så tråkigt om kvällarna. igår visste jag inte vad jag skulle ta mig till, är så fruktansvärt rastlös nu. det är iallafall skönt att slippa gå runt och marknadsföra hela dagarna. ser fram emot återföreningen som förmodligen sker någongång i augusti. nu tänkte jag passa på att lägga upp lite bilder från teatertiden.

innan vi kunde köra igång med alla rep var vi tvungna att bygga upp scenen vilket tog ca 2 dagar.


på söndagen satte vi igång med repetioner och fortsatte repa fram tills premiären på fredagen




fredagen den 6 juli hade vi efterlängtade premiär & efteråt blev det premiärmiddag på trädgår'n



på tisdagen var mina föräldrar och kollade och tog lite bilder på mig och resten av ungdomsenseblem.
blev även lite kort på mig och min numer fd teaterlärare stefan.


lördagen den 14 juli körde vi våran sista föreställning och då passade jag på att ta lite kort.
efteråt vart det lite avslutningfest.




dessa veckor har varit jävligt bra trots all stress och allt slit.
jag har inte haft tid att tänka en massa dåliga tankar som jag annars gör.
det har varit skönt att leva lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0