så låt oss skrapa skrapa skrapa loss!

gårdagen var så jävla bra! jag älskar att vara med mina brudar lina & linda, ni är helt genom underbara ska ni veta.

jag begav mig till bussstationen för att möta upp lina som kom från rimbo runt fyra tiden, sen skulle vi eller rättare sagt lina göra ett litet ärende på ica kryddan så vi gick dit en snabbis innan vi begav oss hem till mig och mötte upp linda som precis anlänt hemma hos mig när vi kom. gick bara in och lämna all sprit sen gick vi och åt pizza. det var väldigt gott och mysigt. jag försökte vara duktig och fälla upp parasollet vid bordet så jag skulle kunna se lina som satt på andra sidan. men min otur gjorde sig påmind ganska snabbt när jag halvt kastade iväg parasollet istället. hoppas det inte var så många som såg det! efter den goda pizzan var vi mätta och belåtna och jag kom på att jag skulle behöva snabbbesöka h&m och köpa en ny pudersvamp eftersom att min gamla var nerdränk i vatten då jag försökt tvätta den. gick förbi house of pain huset som natten innan råkat ut för brand! studion var helt tom och såg inte helt ok ut, jag som skulle tatuera mig snart! fuck that liksom!

när vi kom hem till mig igen satte vi oss direkt på altanen och började förkröka lite. gick lite segt ibörjan eftersom alla var trötta men sen vart vi på G när vi började göra oss i ordning och så. mitt i allt kom felicia på snabbvisit (hon var hos grannen) och ett glädjerus gick igenom min kropp då mitt hjärta skriker av längtan efter denna tös! när vi var klara gick vi också till grannen nadine för snabbvisit och hälsade på alla människor där. sen begav vi oss ner till krogarna på stan. gick igenom på G som var helt dött, sen blev det snabbvisit på trädgår'n också. träffade vidar på vägen och han var väldigt pratglad och trevlig :) sen hamnade vi på pubhörnet då christoffer tjatat in oss. blev kvar där ett tag och träffade en massa människor. sen blev det mobergs med alla människor. mobergs var väl sådär men jag var omringad av roliga människor så det gick an. en ganska lyckad kväll iaf måste jag säga :) ikväll ska jag på fest hos rimboslusk skaparen som fyller år med lina och co. mamma ska vara barnvakt åt tilde vilket jag tycker ska bli kul för då får jag träffa det lilla trollet som börjat prata och kommit i bäbismålbrottet!

lägger in lite bilder från gårdagen i ett annat inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0