I'm good at being bad.

idag har jag varit och shoppat i täby centrum tillsammans med sofia & linda :) vi gjorde alla tre fina fynd, vi köpte alla en varsin kofta på gina tricot för bara 50 kr! min kofta är grå medans de andras är svart. jag köpte också en svart/vit hatt för 99 kr. var på jakt efter en charlie chaplin hatt men hittade inga sådana så det fick bli en annan som också var snygg. efter ett par timmars shopping drog vi oss hemmåt, sofia körde såklart :) första åkturen med henne. det var kul att se henne bakom ratten äntligen efter alla års tjat om körkort. när vi kom hem till norrtälje åkte vi först en snabbis till donken där jag köpte en choklad milkshake och sen blev det en snabbis på stan. en trevlig dag har det varit, tack tjejer! och sofia har jag verkligen saknat, umgås tyvär inte så ofta längre men det får allt bli en ändring på det nu! älskar dig fan.

image76

ikväll ska jag ut en stund med linda, blir en sväg på krogen sen ska jag
försöka komma hem i tid eftersom jag ska upp tidigt imorgon.
men jag har lärt mig att aldrig lova att komma i tid eftersom det är
ett löfte som jag oftast lyckas bryta.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0