idiots are fun!

gårdagen vart också jävligt chill, jag gillart.
först tog jag det lungt hemma större delen av dagen och mobbade bakfulla lina, mohaha!
runt sex tiden kom lina, daniel och lilla tilde förbi mig. dom skulle åka och äta pizza och undrade ifall jag skulle med. jag hade precis ätit en god middag fylld med pommes så nej men jag hade ändå inget bättre för mig så jag följde med dem ändå. på väg hem till mig sen då vi skulle släppa av tilde hos mamma (hon skulle vara barnvakt) så lyssnade vi på finsk covermusik och tilde och jag gick bananas och dansade i baksätet. you should see her dance!

när vi lämnat av tilde hemma hos mig åkte vi ner till parken och spelade lite kubb.
linas bror tobias joinade oss så att vi blev jämna lag, jag & lina mot daniel & tobbe. vi vann såklart!

sen åkte vi hem och piffade upp oss lite för kvällens fest.
rimbosluskgrundaren hade födelsedagsfest och där var det ganska chill, lagom när man festat dagen innan. va där tills partyt var över sen började john blund göra sig påmind hos oss alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0