I wanna stand with you on the mountains ♥

idag har jag träffat mina sötnosar.
pratade med felicia på msn imorse och vi bestämde oss för att träffas en stund innan hon skulle iväg. tog en sväng förbi nadine och hämtade felicias väska, sen gick jag och mötte felicia borta vid parken nedanför roslagsskolan. medans jag väntade på henne så passade jag på att vila mina mörbultade tår. det är aldrig kul med nya skor, får låta mina mellantår (fuck you tårna alltså) läka lite innan jag sätter på mig dom skorna igen. efter ett litet tag kom iaf min babe och då gick vi till video city eftersom att bruden behövde sin fix (coca cola missbrukare). jag fick också en cola, hon är bra schyrre min babe. sen var vi tvungna att ha lite bananer också så då blev det en snabbis in på kryddan också, 2 bananer i var blev det. sen bosatte vi oss i busskuren mitt emot kryddan och snaskade vårt gottgott. väntade på lina i ett halvår eller så sen kom hon och co (dvs daniel, tilde och nya hunden nora). fick äntligen träffa linas doggy, nora. den var söt, kan den inte alltid vara lika liten? och nora, det namnet får hon inte behålla. det vore häftigare ifall hunden hette BOOM BOOM BABY. det heter den iaf i min värld, det eller YOUGHURTDOPPADE BANANCHIPS. det var en trevlig eftermiddag med brudarna, längtar tills vi träffas igen!

image94

JAG ÄLSKAR DIG, FEKAT FOREVER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0