I don't know what it is that they want.

idag tvingade jag mig upp klockan 8.00 när min hemska väckarklocka tjöt, det var riktigt tungt att ta mig upp då jag bara fått sovit 4 timmar. gjorde mig i ordning och sedan åkte jag och familjen till arninge centrum. jag passade på att sova påvägen dit, hade ändå inget bättre för mig liksom. shoppade skor borta i arninge, blev förälskad i ett par dödskalle mönstrade flats direkt! tror aldrig att jag handlat skor så snabbt förut. ett par herrliknande finskor slank också med, kostade bara 49 kr så jag var tvungen att ha dem. älskar att göra billiga fynd!


efter skoshoppande bar det av till farmor i vallentuna. farmor bjöd först på fika, sen satte jag mig i tv rummet och glodde lite på charlie chaplin. han är så sjuk rolig! hittar alltid någon film att kolla på hos farmor, peter har de flesta klassikerna. ungefär sådana filmer som jag gillar. sen bjöd farmor på pizza, precis det jag var sugen på idag. efteråt kollade jag och jocke lite på trollkarlen från oZ men jag hann bara se halva innan jag somnade. tur att jag redan sett filmen ett x antal ggr. älskar judy garland, hon är min förebild. sedan var det dags att åka hem så jag vinglade mig ur soffan och satte mig i bilen för hemgång. fick med mig hem 3 st hattar som farmor gav mig, jag har fått tillbaks min hattnojja som jag hade som liten. jag känner mig lite som edie sedwick i en av hattarna ;) lite factory känsla sådär.



tar det lungt ikväll eftersom att jag är så trött efter gårdagens lilla sömn,
ser fram emot att sova länge imorrn!

image89

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0