for all the devotion written in your soul.

äntligen är det fredag! jag har längtat mig igenom denna vecka, och veckan har gått ganska snabbt förbi. idag var jag duktig och gick upp tidigt fastän jag sovit både lite och dåligt inatt, pallrade mig ändå upp klockan 10. hade planerat ett snabbbesök på stan idag eftersom jag trodde jag behövde köpa nya leggings, trodde att båda mina leggings var borta (ett par hade massa brännmärken & det andra var spårlöst försvunnen) men efter att mamma rådt mig att leta lite till så hittade jag ett av paren. så jag slapp stan, hjälper mamma med tvätten här hemma istället. vid fyra tiden ska jag träffa lina & lina och gå och äta pizza :) sen efter det blir det mys här hemma & party.

can someone buy me a little love?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0