favourite worst nightmare

i mitt förra inlägg skrev jag att jag inte skulle vara ute hela natten men det blev visst så ändå. gårdagen var jävligt nice, glömde bort att det bara var onsdag då den var som en typiskt fredagskväll. grymt mycket folk ute, fullt överallt. ska försöka summera min kväll utan att det blir för långt.

mötte upp linda och thomas och gick till trädgårn' där det var för fullt, fick stå i kö och vänta en timme om man ville komma in vilket verkade onödigt när man kunde gå till en annan krog - drog till pubhörnet en snabbis, gick på toa och sen gick vi vidare till på G eftersom att thomas gått dit till pm & sara - drack lite öl på på G sen skulle thomas dra vidare till teatern och då gick jag & linda tillbaks till pubhörnet där vi träffade linas syster som bjöd på öl. satt och pratade med dem tills man inte fick sitta ute längre utan var tvungen att gå in. då var det inge kul där längre så jag och linda drog tillbaks till på G där vi träffade nadine som hängde med oss. träffade christoffer, martin & co också. tillslut bestämde nadine att vi skulle till ted på efterfest, men jag och linda följde först med grabbarna till deras replokal en stund. där fastnade grabbsen förstås bakom instrumenten ett tag, men det var nice med hög impro musik. sen drog vi oss vidare, jag och linda skulle till ted eftersom nadine tjatade så förbaskat och då hängde martin på också. kom till ted men nadine svarade inte i telen så vi visste inte riktigt hur vi skulle komma in. martin tänkte klättra upp på balkongen men det tyckte inte jag var någon bra idé eftersom jag inte ville att han skulle dö då. istället började han trycka på snabbtelefonknapparna och tillslut kom han fram till ted, fast det var teds bokompis robban som svarade och släppte in oss. hos ted sov typ alla utom robban och henrik. hängde därför kvar där med dem till klockan sex imorse, sen var det dags att bege sig hem tyckte jag. en riktig nice kväll måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0