do me a favour and break my nose!


igår gick jag ut med linda. började först lite här hemma, gjorde oss i ordning, prata lite om onsdagen och drack öl. sen runt elva tiden drog vi oss ut mot stan. först blev det en snabbis genom på G, men där var det mesta oldies så vi drog vidare. gick till trädgår'n där vi blev kvar ett tag, träffade lite folk som linda kändes som bjöd på dricka så då var vi ju tvungna att stanna ett tag iaf. fast jag blev fett lack när en av dom där kompisarnas kompis spillde ut öl över hela bordet och på mig, han skulle ha stryk! sen gick vi till pubhörnet där jag träffade lite bekant och blev kvar en stund, sen skulle linda dra vidare till mobergs och då gick jag tillbaks till trädgår'n och träffade felicia, nadine m.fl. följde inte med till mobergs eftersom att jag skulle upp klockan åtta idag och tänkte dra mig hem när krogarna stängde. men på nåt vid lyckades nadine lura med mig upp till mobergs till slut och mina pengar och sömn rök. kom hem från mobergs runt halv fyra tack vare att christoffer var snäll och skjutsade hem mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0