bitchkärlek är bäst

jag och lina delar underbar och evig bitchkärlek. vi lever för att göra varandra miserabel men älskar varandra högt.
idag räddades jag ifrån rastlösheten av lina och hennes nya vän pelle, som var en trevlig och rolig prick. dom kom hit runt halv sju tiden och lina var lagom gullig och köpte äppelpaj till oss två eftersom jag var sugen på donkenpaj. sen blev vi kvar här i en halvtimme kanske och kollade i min studentkatalog. jag och lina är så jävla stolta över att vi är med på framsidan med vårat schyssta åk! :) sedan drog vi oss ner till parken och spelade kubb, jag och lina mot pelle. pelle vann med 2-1, men det var bara för att jag och lina förföljdes av en oturföljd fluga! när det började regna drog vi oss mot pelles bil och där blev vi kvar. efter typ 2 timmars tjat ifrån pelle om vad vi skulle hitta på fick han nog och slängde ut lina. just det, han slängde ut lina men inte mig som satt i baksätet. sen var vi elaka och retade lina från bilens insida i ett bra tag, till slut blev hon så arg att vi inte hade något annat val än att släppa in henne. men hon var inte arg så länge. jag lever dock ett hotat liv nu. du vet att jag älskar darl'!

träffade puman (hannah) idag också. det var trevligt. jag saknar henne redan, vi hade det kul på teatern :) ser fram emot din 18-årsdag babe! då blir det part-ay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0