when the sun shines, we shine together ♥

har varit hela kvällen hos soff och kom hem för en liten stund sen. åkte iväg till henne runt halv 8 tiden sen va jag där i bra många timmar. vill ni veta något pinsamt? jag var tvungen att bli skjutsad på moppe (yuh!) av min bror till henne, för pappa hade druckit öl och några dumjävlar har förstört mina cyklar! och jag orkade inte gå hela vägen till henne så jag hade något annat val. men ingen såg mig så det var ganska lungt ändå. har inte åkt moppe sen 7:an typ då jag tyckte killar med moppe var det bästa i världen, nördig man va på den tiden.

när jag väl kom fram till sofia så började vi nästan direkt göra i ordning mat. sofia hade fixat det mesta utom min quornfärs som jag tog med, vi åt alltså tacos. satt med maten i typ 2 timmar eftersom vi fastnade i en massa konversationer om förr i tiden och sånt. har ju inte träffat sofia så mycket den senaste tiden så det blir lätt prat om den gamla tiden när vi väl träffas. ska försöka ta oss i kragen och träffas mer nu, blir lättare när skolan inte tar så mycket tid längre. efter maten kollade vi iallafall på "dum och dummare : när harry mötte lloyd". den är så grymt rolig och jag var tvungen att visa den för sofia. efter det fastnade vi framför hennes dator där hon hade massa gamla bilder på oss, det var kul att se. hon hade bilder som jag tagit men som med tiden och alla omformateringar försvunnit från min dator, hon ska få skicka dem till mig tids nog. drog mig ifrån sofia runt 1 tiden och då var hon söt och följde med mig en bra bit, mörkt ute. sen mötte mamma och faster susanne mig vid roden typ, gillar inte att gå där själv om natten. hänger skumt folk där vid skolan ibland. min faster är föresten på besök här och det är trevligt, för hon är väldigt kul :) har fått lite kort ifrån bl a studenten. j

ag har haft en ganska mysig kväll i övrigt, det var ganska skönt att ta det lungt. men nu är jag trött på lugnet och saknar felicia :-* jag saknade henne lite då och då ikväll också, vi hade ett par fina timmar på msn innan jag åkte till sofia. längtar tills nästa helg, då är du min!

image99

Jag & Sofia 2004!

iih! min nedladdning av ingmar bergmans "trollflöjten" är complete,
hoppas nu bara att den funkar! GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Felitchia

åh älsklingen, vad bra att du har haft en bra kväll. Jag har saknat dig också. Min kväll bestod av B skräckisar på tv. Men nästa helg! <3

2007-08-05 @ 12:22:56
URL: http://felbitchia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0