under ytan bränner bilden mig.

så var det fredag igen, i like fridays! ikväll ska puman firas.

jag är så sjukt sugen på att kapa mitt långa svall till en snygg page frilla a la nicole richie, fast jag är nog inte riktigt redo för det ännu då jag känner mig naken utan mitt långa hår. jag höll på att dö när evelina klippte 2 cm för mkt sista jag klippte mig. men nicole richie är så snygga i sina korta frilla, fast hon har ganska snygg lång frisyr också. kanske satsar på den i första taget. är sugen på att bli ljusare också, blond eller orange/röd eller brun.


Kommentarer
Postat av: Felitchia

Åh, fasiken vad du skulle vara snygg i den frippan. Och hennes hårfärg är jag ute efter!

2007-08-04 @ 15:27:02
URL: http://felbitchia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0