trötter

idag har jag varit lagom trött, kom hem sent och sov inte så länge imorse. jag och felicia vaknade av att det var så djävulskt varmt runt halv 11 tiden imorse och vi hade gått och lagt oss runt klockan 5, när pappa och jocke åkte till jobbet ;) när vi vaknade så kollade vi på mupparna på skattkammarön och sen åt vi lite frukost.

felicia åkte väl hem runt ett tiden och då gjorde jag mig lite halvt i ordning ifall lina skulle komma in till mig, hade bestämt att vi skulle träffas idag en stund men pga av vädret som när som helst såg ut att switcha om in regn så stannade lina hemma i rimbo och det hade inte jag något emot då jag kände mest för att sova lite. satte mig vid datorn en stund och sen tog jag mig en tupplur, det var nice. sen hamnade jag vid datorn igen när jag vaknat. va på bussstationen med felicia för en stund sen och höll henne sällskap medans hon vänta på bussen, fick världens hostattack på bussstationen när jag väntade på henne. hatar att få hostattacker bland en massa folk så jag gömde mig på baksidan av bussstationen då.

jag är typ sjuk, ont i halsen och hostar något överjävligt. men med lite hostmedecin så ska jag nog vara fit for fight resten av lovet hoppas jag, orkar inte ligga sjuk nu de sista dagarna. varmt är det också, svettas hela tiden. ska hoppas in i duschen snart och ta en riktigt lång dusch och pyssla om mig själv så jag är fräsch imorgon.

go'kväll  / / K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0