sunny sunday

somnade sent inatt, kom i säng runt 4.00 men kunde inte somna förens halv 6 tiden. blev upptvingad kl 11 imorse då min faster skulle åka hem. gick och la mig strax efter att ha sagt hejdå till henne och sov då fram tills 14.00. sen la jag mig direkt ute i solen men det blev inte någon längre stund där eftersom att solen försvann från våran altan runt 15. eftersom att brorsan snott mitt rum och datorn så satte jag mig i the living room och kollade på footlose som gick på tv. det är så jävla bra! älskar kevin bacon och chris penn i den filmen! kevin är yummie! nu pendlar jag framför datorn och tv samtidigt som jag försöker äta stenfrusen vaniljglass, vafan har våran frys för problem nuförtiden? och trollflöjten som jag laddat hem, funkade den? NEJ! jävla skit, jag som ville se den ikväll. kanske kollar på fanny och alexander som jag spelade in häromdagen istället. men jag ville så gärna se trollflöjten!

Kommentarer
Postat av: Felitchia

jag älskar dig!

2007-08-06 @ 00:05:49
URL: http://felbitchia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0