sjuk.

idag har jag legat med feber större delen av dagen,
har fortfarande feber men orkar inte ligga till sängs längre.

imorgon börjar den riktiga nedräkningen till skolstart ;(
förhoppningsvis blir jag någorlunda frisk till sista veckan.
vore förjävligt att behöva sitta hemma hela veckan.

idag ska jag bara ta det lungt, kolla på film kanske.
ska försöka anmäla mig till kulturama idag också,
så jag har det gjort. är på tiden det blir gjort snart.

min hals gör så jävla ont, känns som knivar när jag sväljer.
nu börjar näsjäveln rinna också, sånt hatar jag mest med förkylningar.

nu ska jag kolla lite på tv, någon lista om de 50 bästa chicks flicksen eller nåt.
molly ringwald är host och henne älskar vi ♥

och idag fick jag reda på en lite chockerarnde sak men kul ändå :)
skönt att en kompis har tillräckligt med forttroende för en att berätta det,
det gör mig lite sådär lagom glad och får mig att uppskatta våran vänskap ännu mer


tills vi ses igen, hasta la vista / K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0