one more night.

i natt hade jag problem med att sova.
för det första så har jag världens obevämaste kuddar,
dom är för mjuka! behöver inhandla nya kuddar snart.
sen var det hur varmt som helst, svettades som en gris!
trots att jag hade mini fläkten på.
och jag kunde inte ha ventilen öppen för jag störs av
ljuden utanför något hemskt, fågelkvitter och sånt.
somnade väl till slut efter 5 någongång och sov till 3 idag.
sen ringde lina och pratade lite, stackarn har fortfarande inge internet.

jag är fortfarande väldigt risig och förkyld, febern är dock borta.
hoppas jag blir bättre till helgen, då ska evelina nämligen firas.

och idag flyttar felicia till uppsala. vad jag kommer sakna henne :(
men förhoppningsvis får hon det bra därborta ♥ älskar dig baby.

nu ska jag kolla på lite tv, eller film. ciao! / K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0