I'm running around but there's no place to hide.

idag har jag som sagt var mest legat hemma och sjukat större delen av dagen,
försöker kurera mig nu i helgen så jag är någorlunda frisk min sista lediga vecka.
felicia kom hit runt 6 tiden och skulle bara hämta sina grejer men blev kvar här ett
bra tag, vi fastnade framför bodegas roliga maskeradsortiment i typ en evighet.
gud vad vi är sugna på maskerad! vi älskar att klä ut oss, det är ju hur kul som helst!

när vi tillslut kom ifrån datorn kollade vi på torsk på tallin och åt lättsaltade chips.
nu är jag ensam igen, felicia gick väl hem för snart en timme sen.
jag är ganska trött och kommer nog gå och lägga mig snart, men först behöver
jag lite hostmedecin så jag kan sova inatt, hostan håller mig annars vaken.

imorgon är det egentligen meningen att jag ska åka till lina i rimbo men jag
känner att jag helst stannar hemma i sängen och tar det lungt.

nu ska jag nog kolla en episod av alf's hit talk show som har laddat ner,
sen får det räcka med datanördande idag. i love you alf :-*

puss & godnatt / K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0