I will never let you go.

gårdagen var nice.

gick först ner till trädgårn och mötte nadine som redan var där nere och där blev vi kvar ett tag, men till slut fick vi nog av den ohyggliga värmen där inne och det faktum att vi inte fick plats nånstans och mest stod i vägen så vi gick vidare till pubhörnet. där fanns det folk att konversiera med lite så vi blev kvar där ett tag också och nadine bjussa på lite öl. en kille kom fram till mig och sa "hej, jag älskar dig och jag bryr mig inte ifall du älskar mig tillbaks", jahapp .. tack? när pubhörnet sen stängde vid elva så gick vi tillbaks till trädgårn eftersom att nadine ville in och hälsa på en kompis, fick stå i kön ett bra tag och under väntan där joinade felicia oss i kön. tillslut kom vi in iaf och nadine fick hälsa på sin kompis sen var det mest varmt och jobbigt där inne så vi beslöt oss för att gå till teatern istället, va tydligen 18 årsgräns innan klockan 12 så vi fick rusa tid ifall vi skulle hinna in. där var det ganska nice, synd bara att det inte var så mkt roligt folk ute. någon snodde nadines väska, lågt. efteråt ville jag och felicia som vanligt hitta på något men alla var tråkiga, möh på er!

image103

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0