I still hear your voice.

jag längtar verkligen tills imorgon, är så trött på att vara hemma.
jag längtar efter mina kompisar som jag ska träffa imorrn ♥
jag ska verkligen försöka njuta av mina sista lediga dagar.

jag skulle väldigt gärna vilja ha min vita empireklänning på mig imorrn,
men då vill jag helst ha en liten väst till så det blir mer jag.
mamma sa att JC har värsta rea priserna så ska kolla där imorrn,
han sa att hon hade sett en väst som kanske var något för mig.

min mamma var söt mot mig idag ♥
hon va på stan idag och köpte lite små saker till mig,
jag fick äntligen the muppets show trosorna som jag länge spanat in
och så fick jag ett par nätstrumpbyxor, I like.

jag är så himla shopping sugen, vill ha pengar nu!
skulle vara kanon om jag kunde vinna en rejält slant,
så jag slipper vänta till studiebidraget i slutet av september!

go'kväll / K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0