grillchill!

kvällen har jag spenderat med felicia.
mötte upp henne och gick direkt till ica krydden och handlade bananer, ett måste på våra dejter. sedan gick vi ner till hamnen och mötte upp martin som hade fått vänta på oss redan ett bra tag. vi hade egentligen tänkt grilla jag och felicia men eftersom vi inte hade sånt som behövs för att grilla så blev det bananfika istället. martin och dom hade iaf bestämt att dom skulle grilla så då kunde ju lika gärna vi haka på så då blev det ännu en sväg förbi kryddan. där inhandlades sånt som skulle grilla, felicia köpte veggoburgare åt oss och gigantiska hamburgerbröd. sen satte vi oss och grillade i parken. tror inte att man får det men vafan, ingen som for illa av det liksom. det var trevligt och hamburgarna var helt ok. sen satt vi mest där och bara chilla, nadine kom ner en stund också. men efter ett tag tröttnade vi på myggorna och började bege oss hem. jag och felicia drog förbi henne och hämta hennes nycklar sen gick vi hit till mig och åt våra sista bananer och gagga tills nu då anders kom och hämtade henne. tack för en fin kväll babe, vi hörs imorrn! <3

image102

någon säger till martin: kom igen då grill mästarn!
felicia: kalla dom dig majsan?! hahahahahahaha                   

kvällens höjdpunkt tyckte jag var när jag och felicia
började skämta om att gifta oss med våra bananer då blev det ett par sköna skratt.



Kommentarer
Postat av: Felitchia

Grill majsan :D

2007-08-08 @ 00:44:48
URL: http://felbitchia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0