forgive me my weakness

en överblick av de senaste dagarna;

måndag 20/8;

efter en sömnlös natt var det dags för skolstart.
det var tufft att ta sig upp och iväg men efter lite tårar och halva panikattacker
så kom jag iväg. mötte upp camilla vid flygfyrens busshållsplats och gick
med henne till skolan som ligger ändå borta vid okå. kom till ett
fullsatt klassrum där jag stötte på många bekanta ansikten.
jag hade hoppats på att ingen skulle känna igen mig där.
som tur var fick vi gå efter knappt en och en halv timme.
gick hem direkt och la mig i sängen och låg där hela dagen och kvällen.

tisdag 21/8;

ännu en sömnlös natt, kanske sov 2 timmar som mest.
började dock lite senare, klockan halv 12 och då skulle jag
bara upp dit på möte med min mentor. cykelhelvetet
vill inte funka så jag fick springa upp dit på 15 min,
kom lite försent vilket inte spelade någon roll då min mentor
höll på med annat. hade möte i ca 10 min sen pratade jag med
min historialärare i 20 min om att läsa historian på distans.
kändes onödigt att behöva gå ändå upp dit för en halvtimme.
gick hem, satte på mig min pyamas och sov resten av dagen.

idag;

sov inte mycket i natt heller, min hjärna låter mig inte sova alls längre.
idag börjar skolan på riktigt, hade matte lektion klockan 13.45 som jag
lyckades komma försent till men det orkade jag inte bry mig om och
läraren (som i övrigt verkar ganska mesig) brydde sig inte heller.
fick började med en diagnos som ska vara färdig imorgon och inte
fick man använda miniräknare. men jag är klar iallafall.
idag har jag inte fått gått och lägga mig som de andra dagarna,
har varit tvungen att lyssna på ulf lundells "kärleken förde oss samman"
om och om igen eftersom jag ska kunna den på bröllopet nu på lördag.
på fredag ska jag få öva sången med kantorn, men ärlig talat har jag
varken lust att sjunga eller lyssna på musik. då är det illa...


nu ska jag duscha och försöka äta något, hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0