dancing alone.

snart har ännu en dag passerat förbi, snart har en vecka passerat.
och det blir inte bättre, jag vet inte hur länge till jag står ut.

idag började jag tidigt, började klockan 9.00 med matten.
var tvungen att gå upp klockan 6.30 vilket var tufft då jag bara
hade sovit ca 1 timme, men jag kom upp till slut iaf.
på torsdagar har vi matte från 9 - 12, tråkigt och inte blir
det bättre med alla matteläxor, har redan fått ett par tills nästa vecka.
jag vette fan om jag kommer palla terminen ut asså.
imorgon är jag iaf ledig, det är jag numer varje fredag.

ska iväg och öva inför bröllopet imorgon, har ingen lust alls.
sen måste jag färga håret också, önskar jag var naturligt svarthårig och slapp det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0