come take me by the hand.

idag mår jag bättre, jag är definitivt mycket piggare!
det är mest på morgonen nu som halsen krånglar.

evelina ringde mig igårkväll och bad mig att bli frisk till morgondagen,
hon ville jätte gärna att jag skulle komma hem till henne och fira hennes
födelsedag tillsammans med alla andra och det satsar jag på nu.
ska bli kul att träffa lite gamla klasskompisar som kommer att vara där,
och självklart att träffa evelina själv, har inte träffat henne på hela lovet!

pratade med lina tidigare idag också, jag saknar henne med.
hon hade pratat lite med han som ska tattuera mig så småningom
och han sa att jag kunde komma ner redan nästa vecka så får se hur det blir.
ska möta lina imorgon och handla födelsedagspresent till evelina,
sen ska jag nog med henne till rimbo och föra lite där innan vi drar till evelina.

måste börja planera lite inför skolstarten på måndag också,
bra om jag vet var själva skollokalen ligger och så ;)

have a nice day / K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0