can't stop the rain.

summering av gårdagen;

@ my place;

felicia kom till mig runt sju tiden kanske och då satte vi oss vid datorn och nördade lite först, kollade på lite videos & sånt där. sen började vi dricka lite gin och göra oss i ordning, sen försökte vi dricka hjortron starkvin som felicia tagit med men det var nog bland det äckligaste vi båda druckit så vi vände oss till ölen istället, och sen fick det bli ett par glas vin också. runt halv elva tiden så begav vi oss ut mot krogarna på stan.

downtown;

gick först till på G och kollade läget där, där var det inte alls mycket folk så vi gick bara på toa och sen gick vi vidare. gick ner mot trädgårn och då träffade vi jessica på vägen, hon satt vid lilla torget med madde och nicole (som inte mådde något vidare). när vi stod där och pratade lite så dök lilla charlie upp med sina bilpolare och stanna och pratade lite. tillslut kom vi iaf iväg till trädgårn, jessica och madde hakade på oss dit också. vi gick på toa där och sen roffade vi åt oss myshörnan där jag alltid lyckas slå i huvudet i taket. träffade på en snubbe från dalarna (eller vad han nu kom ifrån, pratade konstigt iaf) som pratade på för fullt med oss en stund. sen började vi planera vår färd upp till mobergs. gick ner till hamnen där vi väntade på skjutsen som jessica hade fixat, när den äntligen kom pressade vi alla in oss i baksätet men det skulle tydligen åka med några andra också (en till tjej blev det bara) så vi fick dela upp oss och åka separata bilar. jag och madde åkte med bilen som redan var där och felicia och jessica åkte med en annan bil. våran bil åkte direkt upp till mobergs medans felicias bil åkte först förbi henne och hämtade pengar och sen tydligen till mcdonalds också.

mobergs;

jag och madde anlände till mobergs runt halv ett tiden kanske och gick direkt och betalde inträda och så. madde gick och lämnade in sin väska och sen va vi på väg in när jag blev stoppad av vakten. jag fick inte komma in om inte jag lämnade in min väska och det kostar liksom 20 kr, pengar som inte jag hade då. men då fick jag bara höra att det var mitt egna problem och att jag fick försöka låna pengar av kompisar då. FUCK YOU! fan vad arg jag blev, drog mig ifrån mobergs bort mot ingången till lv3 och satt där ett bra tag och väntade på felicia. när hon till slut kom så lämnade hon 20 kr till garderoben och åkte iväg med anders igen, och då fortsatte jag vänta vid lv3's ingång. va inte så sugen på att gå upp till mobergs själv eftersom jag hanterar såna situationer ganska dåligt. efter en tids väntan kom felicia tillbaks och då fick vi skjuts av anders upp till mobergs lokalen. felicia hade glömt sitt legg i anders bil så vi fick vänta innan vi kunde gå in, då passade jag på att dricka lite öl som jag hade. sen kom vi till slut in iaf, och där var det ganska väderlöst. väl där inne träffade jag linda och thomas som jag dansade lite med när jag tappade bort alla andra. det var så jävla varmt där inne och inte blev det svalare av att man dansade, trodde jag skulle avlida när det väl var över. efter mobergs letade vi efter efterfest och vi hittade orre & boban som skulle styra upp efterfest hemma hos ted och co. jag och nadine gick promenaden ditbort eftersom vi var så himla varma och resten av gänget åkte taxi dit.

@ ted's place;

jag och nadine kom till ted runt fyra kanske och då var alla redan där. vi satt mest där och chillade, vissa satt ute på balkongen större delen av tiden, jag satt i soffan och pratade om chile med orre större delen av tiden och ja, det var väl inte mkt till efterfest. till slut fick jag och min hals nog så jag drog mig hemåt vid sex tiden.

idag mår jag inte alls bra, har legat med feber tidigare idag och min hals är värre, gör så fruktansvärt ont. ska mst ligga till sängs idag, försöka vila och kurera mig lite. jag borde ha stannat hemma igår och gjort samma sak, men min hjärna är lite keff ibland och jag är inte så bra på att ta hand om min hälsa.

och en sak förstår jag inte, vad är det som är så himla speciellt med min hatt? jag älskar den och den är skit nice, men jag förstår inte varför alla ska hålla på med den hela tiden. alla vill prova den, folk som jag aldrig pratat med kommer fram och frågar om dom får prova in hatt. vad är det som är så speciellt med just min hatt, vad är det som drar folk till den? den kanske är magiska och har någon dragningskraf i sig? det är alltid en teori. HMM!

nu ska jag lägga mig igen, ont i huvudet. hejdå / K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0