boom boom baby!

imose blev jag väckt av lina, den lilla -. någon timme efter det kom hon in till mig och bosatte sig framför min dator och internet eftersom att henne brakat ihop. skulle försöka boka biljetter till das boot kryssningen i december men det gick inte så bra då så vi fick vänta lite med det. hon hade med sig boom boom baby också (hunden) som kissade på mitt rumsgolv och försökte äta upp mina tår! hon är inte lite fräck. sen fikade vi lite med min mamma och drack kaffe, sen skulle lina visa mig en b skräckis som hon tyckte var världens äckligaste och den var ganska äcklig, fast i övrigt ganska dålig. inget bra skådespeleri precis. min dator fuckade mot slutet i filmen så jag missade det, får kolla på slutet en annan dag. efter det gick jag med lina till bussstation och väntade med henne på bussen, köpte lite is glass och glassade under tiden.

jobbigt väder idag, riktigt kladd väder. jag ska snart hoppa in i duschen tänkte jag, känner mig fan inte fräsch. ska ut med felicia senare, för hennes skull så ska jag fräscha upp mig lite ;) det är synd om oss för vi är så fattiga, vi behöver en varsin sugardaddy och det är snart! vart kan vi hitta en sådan? hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0