be my baby, save me my darling!

min dag började med att jag väcktes klockan 11 av eva-lottas magnus som ringde och sa att han och eva skulle komma förbi med mina sångtexter. ska sjunga på deras bröllop senare denna månad. skönt att ha fått texterna, bara att sätta igång och träna nu. ska sjunga en låt med jan johanssen och en med ulf lundell, förhoppningsvis hör kantorn av sig snart så vi kan träna tillsammans. måste förmodligen transponera låtarna till ett högre läge eftersom att jag och ulf lundell inte riktigt sjunger i samma läge ;) men det blir säkert bra till slut, bara lite stressad nu eftersom det är mindre än en månad kvar till bröllopet.

har suttit och stekt i solen en stund nu.
nu ska jag kila iväg till nadine en stund, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0