3/8

gårdagen var hur bra som helst!

gick upp runt 11 efter att ha snoozat i en timme, sen gick jag mest runt här hemma och försökte fördriva tid. satt väl mestadels av dagen framför datorn men då och då drog jag mig ifrån den. vid kvart i sju skjutsade pappa mig till puman som hade lite kalas hemma hos sig. hon fyllde ju 18 i tisdags så igår var det dags att fira henne lite. när jag kom dit var det bara puman, jossan och niklas där. sen började folket rulla in, kom en hel del dit. först samlades alla ute på verandan och där kände jag mig lite borkommen eftersom att jag inte kände så många där. tillslut fick jag nog och drog med mig evelina (fd amanda) in och öppna mitt vin. strax därefter bjöds det på blåbärstårta som puman och jossan hade bakat under dagen. den var riktigt god även om jag inte var så sugen på tårta just då, var ju tvungen att smaka lite iallafall. sen när jag druckit upp mitt vin drog jag mig ut på lite mingel med bekanta ansikten som dykt upp under fikat. runt 22 drog vi oss utåt, men eftersom att mobergs inte hade öppnat än så drog vi till iggy en stund. där spelade han en massa dålig musik, han satte på en dansband låt som han tyckte var jätte bra och tvingade mig att dansa till. sen sa han att "du måste ju sjunga med för den här låten är så himla bra", då var gränsen nådd. kort efter det drog de flesta av oss därifrån. gick tillbaks till pumans hus där hon skulle lämna något, sen förbi kalle som skulle hämta något (han försökte föresten brännmärka mig ;p) sen blev jag kissnödig och nöden har ingen lag så jag och jossan (som också var kissnödig) hakade på evelina hem (som skulle hämta något) och kissade där. sen blev det mobergs där det var ganska dött när vi anlände. under en rökpaus ute upptäckte jag linda och lina och hängde lite med dem en stund. sen dök felicia baben upp och då hängde jag med henne resten av kvällen och hade the best time! vi var värsta badass ;) efter mobergs ville vi ha efterfest, men fick vi det? NEJ! bajs på er alla!

felicia <3

Kommentarer
Postat av: Felitchia

ja vilka fuckers! Bang på efterfesten! Vi borde mörda dem. Nörda dem hårt!

2007-08-04 @ 18:53:57
URL: http://felbitchia.blogg.se
Postat av: Felitchia

hahahaha vi borde nörda dem :D
Mörda såklart.

2007-08-04 @ 18:54:38
URL: http://felbitchia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0